ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

قضیه ی به حرکت در آوردن اندیشه

به او گفتم برای اینکه اندیشه ات را به حرکت در آوری همیشه باید عکس ِ یک اندیشه یا یک قضیه را نیز در نظر بیاوری و به آن نیز همزمان بیندیشی !

گذشت و او رفت.

بعد از مدتی دیدم که او رفته و یک عکاس شده!!

...

به عکس هایش که نگاه می کردم به او گفتم : چاره ای نیست! انگار ذات  اندیشه یِ بسیاری با کپی برداری گره خورده! چرا که هنوز بسیاری نمی دانند که عکس ِ یک اندیشه نیز اندیشیدنی است و نه گرفتنی!

نظرات 3 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 08:35 http://seeyourinside.blogsky.com

سلام بر ققنوس خیس :)
سال نو شما مبارک. اولین بار هست که اینجا میام. نوشته شما رو خوندمو بسیار لذت بردم. به نظرم این نوشته با حال و هوای آخرین پست من که توش یک سوالی برام بوجود آمده نزدیکه. نمیدونم شما جوابش رو میدونید یا نه. اگر میدونید ممنون میشم برام بنویسید. پیشاپیش سپاس ...

ملول پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 19:52

اینو خوب اومدی آفرین. آنتی تز همیشه به فرآوری تز کمک میکنه.این فرمایش هگله.یک مخالف برای خودت پیدا کن.مثلا ازدواج کن تا کمکت کنه به رشد و فرآوریت!یا یک عکاس استخدام بکن راه به راه عکس بندازه برات.
سخت به تو فکر میکنم که رسالت داری بنویسی و می نویسی.نوشته هات جالبند خودت اما شاید...

درود و سپاس از تو که میخوانی ام ناشناس عزیز...

درخت ابدی پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 21:07 http://eternaltree.persianblog.ir


یحتمل مشکلش اینه که کلمات رو عینی می‌گیره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد