ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

About WikiLeaks .... leak و فاش می گویم و از گفته ی خود ...

ویکی لیکس یک بار دیگر ثابت کرد که صداقت و صراحت و واقع گویی ماکیاولی را ،می بایست ستود !

ویکی لیکس یک بار دیگر ثابت کرد که جای مردان سیاست باید بنشانیم درخت ، تا هوا تازه شود !

و ویکی لیکس یک بار دیگر ثابت کرد که دوره ی ارزانی است .... و دروغ از همه چیز ارزان تر !

آرزو می کنم تا روزی سر و کله ی ویکی لیکس دیگری هم برای عیان کردن ، نهان ، های روابط دوستی بعضی از آدمها پیدا  بشود ... تا معلوم شود که توفیر چندانی نمی کند ، قطار تهی سیاست با بعضی درشکه های مثلن رفاقت ! (روی کلمه ی بعضی تاکید می کنم)

و همراه سهراب می خوانیم؛
خوب بود این مردم ، دانه های دلشان پیدا بود ...
و مطمئنم اگر پیدا بود ، بسیاری از دستها هیچ وقت به گرمی فشرده نمی شد ...

ختم کلام اینکه ، روراست نبودن با من ، برای من بدتر از تفی است که به صورتم انداخته می شود !  

 

 

پی نوشت : این مطلب به هیچ وجه مخاطب خاص ندارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
میله بدون پرچم سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 11:55

سلام

واقعاٌ از ته دل تایید می کنم
البته این تایید من هم مخاطب خاص ندارد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد