ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

تفاسیر دایی جان ناپلئونانه ی یک اتفاق غیر فوتبالی

رسوایی اخلاقی جدید جناب کریم خان بن زما و آقای فرانک ریبری در ارتباط نامشروع با یک لیدی زیر هجده سال ، که از پی رسوایی اشلی خان کول و رسوایی از آن بدتر ضایع کاپیتان جان تری و بری بیچاره صورت گرفت و از آنجا که این قصه درآن غرب وحشی در حال سقوط ! سر درازی دارد و از کریس رونالدوی خودمان گرفته تا به پاتریک کلیورت و آرماندو مارادونا و حتی جورج بست هم می رسد ... بار دیگر ادعاهای پوچ غربیها را نشان داد و همین طور به وضوح به ما نمایاند که اخلاق تا چه حد در آن سر دنیا ، همچون اقتصادشان که در حال سقوط است ، دچار  سقوط آزاد شده است  ...
حالا باز هم بیایید به  آن اوشکول جانی که می گوید غرب نفسهای آخرش را می زند و در حال فروپاشی و سقوط است گیر بدهید و بگویید اوشکول !!
من به شما عرض می کنم که چشمهاتونو باز کنید و خوب ببینید که کی خسته است ! مگر نمی بینید سقوطش را ؟
کافی است مقایسه ای بین آن حضرات و فوتبالیست های وطنی انجام بدهید تا متوجه شوید که فوتبالیستهای مال ما ! چقدر تمیزند و پیش همه عزیزند و آنها چقدر بی اخلاق و موی کثیف و ناخن دراز و خلاصه : واه ! واه ! واه !
البته مطمئنم که باز هم فریب خوردگان وطنی (در حالت خوش بینانه) و یا وطن فروشان خودفروخته ی خائن مزدور و استحاله شدگان فرهنگی و سیاسی و ... خواهند گفت که : فرق ما با آنها در این مورد ، این است که آنها قانونمندند و با این بی اخلاقی ها برخورد می کنند ولی وضعیت فوتبالیست های ما با اینکه صد برابر بدتر از آنهاست ، فدراسیون ما به فکر گیر دادن به موی سر و  زیر ابرو و منشور و هر م و این حرفها است!!
البته بماند که این خیانت ها و تجاوزها و تبانی های جزئی اصولا در فوتبال ما خلاف محسوب نمی شود و مستحق مجازات نمی باشد.
و البته می دانم که بعد هم همان حضرات وطن فروش مزدور ، علی نیکی عزیز را به عنوان شاهد از غیب می آورند که بله !!  یادت هست مثلا جناب اوشون مست و پاتیل سر تمرین تیم ملی حاضر شد و از حال رفت و یا از مجاهد خذیراوی می گویند و یا مجتبی خان محرمی را مثال می زنند و ...
اما ما که به صحبتهای این فریب خوردگان وقعی نمی نهیم ! هر چه می خواهند بگویند ، بگویند ! مرگ بر منافق ! اصلا موهای خودت را درست کن تا جریمه ت نکردم !!

بگذریم !
- رد پای این انگلیسی ها به وضوح دیده می شود در این ماجرا ! و به قول معروف باید اعتراف کرد بار دیگر که کار کار انگلیسی هاست !
والا بابام جان ! دروغ چرا ؟ ؟؟ تا قبر آآآآ‌ چهار انگشت که بیشتر فاصله نیست ! من می گم که این انگلیسی های بی پدر و مادر برای اینکه از طرفی گندی که جان تری قبل از جام جهانی بالا آورد را یک جوری ماست مالی کنند و حواس مردم دنیا را پرت فرانسه ی بیچاره کنند و از طرف دیگر باخت تاریخی شان را در جام جهانی نیز ... این کار را کرده اند ! و الا به نظرم این اتفاق کلا نیفتاده است ! و همه ش ساخته و پرداخته ی همان انگلیسی های پدرسوخته است !
بیچاره ریبری و بن زما که این وسط قربانی نقشه ی آن روباههای پیر شدند !

- راستش هر جور که فکر می کنم ، با اینکه فرانسه هم به تحریم ایران رای مثبت داده بود ، وحتی با اینکه سارکوزی که رئیس جمهورشان باشد هم یه جورایی بله و دمش گرم و ... همه چیز جور است که این وصله به این دو بچسبد و ... اینجور حرفها !!  باز نمی توانم باور کنم که این خبر راست باشد ، از طرف دیگری به ذهنم می رسد که این خبر در جهت منحرف کردن افکار مردم فرانسه از اخبار مربوط به اعتراضات چند سال پیش به قانون کار صورت میگیرد ! نه ! فکر نکنید که از روی هوا می گویم ! دلیل دارم ! سند زنده دارم !!
آخر خودتان نگاه کنید!! باز این بن زما یک چیزی !  ولی انصافا کدام دختر زیر هجده سالی حاضر می شود برای یک دقیقه !! نه تو اصلا بگو برای یک لحظه با ریبری ، با آن صورت یه وری ترسناکش ، بنشیند فقط ؟ حالا خوابیدن پیشکش !!
حالا به فرض هم که بنشیند ! به نظرتان بعد از نشستن و یا ... سکته را نمی زند ؟! به نظرتان زنده می ماند که برگردد و بعد از دو سال تازه شکایت هم بکند ؟؟
بنده به شخصه با اینکه از جماعت نسوان نیستم ، ترجیح می دهم فیلم اره ی یک تا پنج و رزیدنت ایویل را نصفه شب ، تک و تنها ، در گورستان شهرمان ببینم ولی چشمم به صورت این آقای ریبری نیفتند ! به جان شما نباشد ، به جان بن زما ،خود ریبری فیلمی است که در در ژانر وحشت اسکار می گیرد !
انصافا انتظار دارید باور کنیم دختری حاضر شود کنار ریبری ...
تابلو و مبرهن است که کار کار همان انگلیسی های هفت خط است !
 
- عکسی که در پایین مشاهده می کنید ، تصویر آقای ریبری و همسر محترم ایشان است ! خوب به عکس نگاه کنید ...
خودمانیم ! بنده حرفی نمی زنم ! خودتان قضاوت کنید ! انصافا به بنده خدا فرانک حق نمی دهید که با یک نفر دیگر بپرد ؟؟!!
اگر هنوز حق نمی دهید ایرادی ندارد ! اما اگر می شود چند ثانیه ای به دندانهای خانوم ریبری و هم چنین خنده ی ملیح ایشان توجه فرمایید ! حتما حق خواهید داد !


- نمی دانم کتاب دایی جان ناپلئون را خوانده اید یا نه ؟!‌ اما من که بعد از اینکه همسر جناب ریبری را دیدم به شدت به یاد کاری که عزیزالسلطنه می خواست با دوستعلی خان ، به خاطر خیانت ِ ... ، انجام بدهد افتادم !
انصافا به شدت می آید به این خانم که همان کار عزیز السلطنه را بخواهد با فرانک ریبری بدبخت انجام دهد !!

- من می خواستم از خانوم محترمی که مورد تجاوز قرار گرفته است و بعد از دو سال تازه این موضوع به یادش آمده که چه شکری خورده است و چه سانفرانسیسکویی رفته است با ریبری و بن زما ، و شکایت کرده از این دو بزرگوار ، بپرسم که : خانوم محترم ! بینی و بین الله تا حالا کجا بوده اید ؟ چرا بعد دو سال تازه یادتان افتاده است که بهتان تجاوز شده است؟! فکر کردید ما گوش هایمان دراز است ؟ می خواهید باور کنیم که از انگلیسی ها پول نگرفته اید ؟ زهی خیال باطل ! ما خودمان ... بله !

- در خبرها آمده بود که به جز این دو نفر ، باجناق جناب بن زما هم در این جنایت هولناک شریک بوده است.
ما ایرانی ها سالهاست که به دنیا می گوییم : آقاجان ! بابام جان ! باجناق فامیل نمی شود! ولی کو گوش شنوا ؟ حالا بکشید !
به نظر من شک نکنید که این باجناق هم حتما با انگلیسی ها سر و سری داشته و در لو دادن این قضیه دست داشته است. حالا ببینید من کی گفتم !!