ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

ققنوس خیس

انگار که هست هر چه در عالم نیست / پندار که نیست هر چه در عالم هست

به دوستانی که با بنده ارتباط تلفنی دارند.
سیم کارت و گوشی بنده توسط یک آدم نااهل به سرقت رفته است ! لطفن  با شماره من تماس نگیرید. . 

 

********* مهم*********
راستی یه درخواست مهم هم دارم ؛
دوستان لطف کنن و شماره تلفنهاشون رو برام کامنت کنن  ... چون همه شماره هام هم از بین رفته...

نظرات 10 + ارسال نظر
مرمر یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 01:52 http://marimosh.worpress.com

متاسفم.. خوب شد پس من دیروز اس ام اس نادم...
تو اصلا معلوم هست کجایی؟ یادی از این دوست در غربتت بکنی بد نیستا!

ایمیلی کامنتی....

چشم عزیزم ... دو هفته ای می شه که به هیچ وبلاگی سر نزدم حتی وبلاگ خودم !
اتفاقات بدی برام افتاده که تعریفش می کنم ...

دریا یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 03:29 http://booyedoost.blogfa.com

,واقعن؟ بابا چه خوش قدمیم ما !!اسفند لازم شدم .تازه اومده بودم یه سری به شمابزنم البته امید پیدا شدنش که در دسترس نیست اونی که می خواست پس بده نمی بردش
امیدوارم غم آخرتون باشه بقای وجود بازمانده ی دارایی تون .تو محله تون صندوق صدقات نبود ؟ اینقدر می گن صبحتون رو با صدقه شرووع کنین از 700000000000000 بلا در امانید بیخود نیستا اگه اول صبحی گوشیرو می نداختین تو صندوق بهتر نبود ؟ خود دانید!!!!
می ترسم برم باقی پست ها رو بخونم بمونه برای یه وقت دیگه.من شمارو از کامنت هاتون برای دوستان میشناسم فعلن ,تا بعد که بیام واز نوشته تاتون استفاده کنم با اجازه لینکتون میکنم ممنوم میشم شما هم لینکم کنید (دریای مهاجر بی خواب در کلن نشسته)

خوش آمدین ... هر چند ، چند وقتی می شه که موتور وبلاگ نوشتنم و حتی وبلاگ خوندنم خاموش شده ... اما به زودی راه می یفتم از نو

سعید یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 06:15 http://ganjineh.mihanblog.com/

خب راحت بگو بهم زنگ نزنید درگیر کارم

پ.ن: جدا از شوخی ربوده شدن تلفن همراهت رو بهت تسلیت میگم. واسه اونایی که عمق فاجعه رو درک نمی کنن توضیح بدم که این مصیبت یه چیزی هست در حد سوختن دیسک سخت کامپیوتر در حالی که ازش پشتیبان نگرفتی و حتی در مواردی این بلای خانمان سوز رو میشه با هک شدن برابر دونست.

ما مخلصیم سعید جان ، این حرفا چیه :)
مصیبت بزرگیه گم شدن یا دزدیده شدن تلفن همراه ... البته دزدیده شدن گوشی من در حد گم شدن کیلوبایت اطلاعات بود ... به مگابایت و گیگابایت و هارد دیسک که نمی رسید ... یه دوازده صفر دوی بیست و شش هزارتومانی بود ! با یه سیم کارت پنج تومنی ایرانسل البته با چهارده هزارتومان شارژ

نفیسه یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 09:05

ای بابا، روحش صلوات، کی؟
حالا چه جوری بهت دسترسی پیدا کنیم؟

به قول معروف می تعریفم برات
احتمالن فردا برم یه گوشی و سیم کارت بگیرم ...

عباس یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 19:05 http://thelastpageoftheday.blogspot.com/

فاجعه ست به معنای واقعی کلمه.
یاد روزی افتادم که گوشی نازنینم رو که هنوز یک هفته نشده بود خریده بودم دزدیدن! مخصوصا که هرچی داشتم توش رفت و خیلی هاش دیگه برنگشت. شماره ها هم مصیبت بالاتر.
کاملا درکت میکنم خصوصا در بخش شماره ها.

دزدی کار خیلی بدیه واقعن !!
مخلصیم عباس جان و مشتاق دیدار :)

نوشینه دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 18:15 http://nargess777.blogfa.com


شماره منو هم می خواین ؟

:-)

ویس سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 01:43 http://lahzehayenab.blogsky.com

اگر اشتباه نکنم داستان ققنوس خیس نوشته ی بانویی انگلیسی است که راجع به هویت کشورش می نویسد.که البته مهم نیست.مهم این است که در آن داستان هر چقدر که می خواهند ققنوس را ضعیف کنند نمی توانند ونهایتا او خود را آتش می زند ودو باره متولد می شود.ومنظورم این است که شما هم مثل ققنوس داستان دو باره بیایید و بنویسید.لطفا.

سلام :-)
داستان ققنوس خیس ، نوشته ی هیچ کس نیست ! داستان خود من است !
ویس عزیز ، من در شوک یک حادثه ی عجیبم ! حتمن دوباره می نویسم ، اما کمی فرصت می خواهم برای دوباره خودم شدن. ممنون :-)

درخت ابدی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 16:17 http://eternaltree.wordpress.com

سلام.
خاک بر سر دزدش کنن. خیلی احساس بدیه. متاسفم از این بابت.

سلام
ممنون از همدردی ...

میله بدون پرچم چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 10:37

سلام
منتظر بیان وقایع هستم
شماره را می فرستم

سلام
دریافت شد ، تشکر :-)

نیکادل چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 13:34 http://aftabsookhte.blogfa.com

سلام
عجب!!!!!!!
چه داستانهایی اتفاق افتاده
پس یه پست در پیش داریم با عنوان اندر حکایت ققنوس و سارق
این همه شارژ واسه چی ذخیره کرده بودی؟ نه خود خوری نه کس دهی شده هان، به هر حال این اتفاقا اصلاً خوب نیست. امید که روزهای بهتری پیش رو داشته باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد